Jag på internet.




På twitter skriver jag nästan varje dag, om allt oviktigt och viktigt som råkar komma i min väg.
twitter.com/moaoffrell




På youtube lägger jag upp alla videos som jag filmar när jag har tråkigt.
youtube.com/moaoffrell




Periodvis är jag galet aktiv på spotify och gör nya spellistor var och varannan dag.
spotify.com/user/moaoffrell




Om ni vill se vad jag lyssnar på ur ett mer statistiskt perspektiv så kan ni alltid kika min Last.fm-profil.
lastfm.se/user/moaoffrell




Pinterest använder jag inte så flitigt längre men det finns lite bildinspiration att hämta där.
pinterest.com/moaoffrell



Jag har varit oerhört tumblr-beroende, men nu har det lugnat ner sig lite. Men jag lägger fortfarande upp saker då och då. Här är tro-och tvivel.
tro-och-tvivel.tumblr.com




Sen har jag en annan tumblr där jag mer lägger upp bilder som inspirerar mig stilmässigt. Den heter Start not giving a fuck today.
start-not-giving-a-fuck-today.tumblr.com




Och sen är jag vansinnigt filmintresserad och har en tumblr där jag mest lägger upp fina gifs från mysiga rullar.
filmtajm.tumblr.com



Min förra blogg alfapet kan ni också kika på om ni har lust.
alfapet.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Astrid

Såg på junesabstracts att du letar ricinolja i sthlm. Det finns på 24/7-apoteket på klarabergsgatan om du frågar i kassan. Man kan också beställa på bodystore.com :)

2011-10-06 @ 16:37:09
URL: http://svederus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0